petrasperspektiv

Alla inlägg den 21 december 2011

Av petrasperspektiv - 21 december 2011 21:48

...känner jag att jag gjort ett galet val. Det är skolavslutningsdagarna vid sommarlovet och jullovet. Det är konstigt för det stör mig inte att jobba. Jag tycker till och med att det ska bli skönt att få jobba undan och få lite struktur på tillvaron. Det är egentligen känslan av att veta att man är ledig i 2,5-3 veckor och den känslan är INTE obehaglig. Men men, idag när skolan tömdes på folk fick jag massor gjort och det var alldeles tyst där. Ganska trivsamt det med faktiskt.


Maken och jag har varit oerhört intelligenta idag. Vi har vecko- och julhandlat. Hur smart var inte det? Måtte jag inte komma på att vi glömt något så att jag måste gå in i en mataffär igen.


Idag fick sonen betyg för första gången. Det gick ju riktigt bra. Han kan ännu bättre men det har han ju tid på sig att visa.


Annars är alla julklappar inhandlade. Nu ska jag bara komma ihåg var jag har lagt alla och så måste jag se till att alla blir inslagna. Hmm, det blir lite att stå i det.  Jaja, det blir ett bekymmer att ta tag i imorgon. Nu ska jag wordfeuda lite. Tjingeling!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards