petrasperspektiv

Alla inlägg den 15 december 2011

Av petrasperspektiv - 15 december 2011 21:16

Jag är alldeles nyss inkommen från regnet ute. Nu tror ni att jag äntligen tagit tag i mitt liv och motionerat men nixelipix. Så är icke fallet. Nej istället har jag varit på O'learys i K-stad med mina båda rektorskollegor där vi åt och drack gott. Mmm, supertrevligt.


Jag och kollegan M tog 17-tåget. Jag gick in på HM och han gick till bokhandeln. På tio minuter, eller kanske femton, hade jag plockat ihop lite intressanta kläder, provat och betalat. Det ni. Har jag svart bälte i shopping eller vad?!


Idag var det en av klasserna på skolan som hade öppet hus. Så himla trevligt! Jag var inne där och tog en fika och så gick jag och en elev ihop och trackade en av lärarna så där kamratligt med glimten i ögat. Underbart roligt och det får mig att sakna den speciella kontakten man som lärare får med sina elever. Men men, jag har ju den med mina lärare istället. Sicka härliga människor!


Imorgon ska det handlas julklappar tillsammans med maken. Härligt.


Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards