petrasperspektiv

Alla inlägg den 19 december 2011

Av petrasperspektiv - 19 december 2011 19:46

Idag har varit en riktig skitdag. Jag är trött. In i märgen trött. Jag är trött på konflikter. Jag är trött på tjafs och jag är trött på att reda i allt. Jag vill vila och jag vill slippa stressklumpen i magen. Jag vill skratta mer än jag grubblar. Men, jag vet att om jag bara ger allt tid så kommer det att bli bättre. Så är det. Det blir alltid bättre.


Jag har, trots att det var en skitdag, haft roliga och trevliga stunder också. Bland annat hade vi en supertrevlig julmysträff i arbetslaget som var som balsam för själen. Sedan var det promenaddags och det var minst lika trevligt. Det är märkligt vad det blir roligare att gå när man har sällskap. Sedan har jag och familjen klätt granen och det var inte alls konfliktfyllt;-). Sonen kände sig lite mobbad ett tag men det var bara som han var lite känslig. Man kan ju inte hänga kulorna hur som helst:-)


Nu ska vi klippa några avsnitt till på julkalendern. Ha det gott!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards