petrasperspektiv

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av petrasperspektiv - 25 mars 2010 21:43

Idag har det verkligen varit hektiskt. Först lektioner på förmiddagen och sedan andra jobbet på eftermiddagen. Och där avlöste olika dilemmor varandra. Snabba beslut var det som skulle fattas och det är minsann inte så lätt när man är rädd för att göra fel. Men, men fel lär det ju bli. Det får nog båda jag och andra aceceptera. Andra accepterar nog det lättare än jag.


Ikväll var det dags för musikal, för tredje dagen i rad. Och minsann var det bra idag också. Det är synd att det är över. Jag skulle kunna ha det så här. Förutom att hemmet gror igen för ingen har tid att städa.


Nåväl, imorgon är det fredag och jag har en gigantisk "att-göra-lista. Får se om jag hinner beta av några punkter på den. Om sakerna som kräver snabba lösningar trillar in i samma takt som idag lär jag inte hinna.


Nu är det dags att göra lite nytta innan jag stupar i säng.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards