petrasperspektiv

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av petrasperspektiv - 10 mars 2010 17:24

Den här dagen har verkligen gått i ett jäkla tempo. Först en dubbeltimme med åttorna. Därefter hällde jag i mig en kopp kaffe på stående fot samtidigt som jag pratade med en massa folk och redde ut en massa saker. I bilen, ner till stadshuset, rektorsmöte, kul, utelunch (hur lyxigt är det, jag brukar äta yoggi och havrefras i personalrummet), sedan tillbringades eftermiddagen på nya arbetsplatsen där jag träffade en del elever och lärare. Direkt därifrån till blomsteraffären och inhandlade en bukett blommor till en slutande styrelseledamot. Hem, snabb kopp kaffe, Panodil (nr 3+4 idag) familjeråd om vem ska som ska var, när och varför och när hemkomsten beräknas bli. Alldeles strax föräldramöte med dotterns klass angående den snart kommande musikalveckan. Därefter bilen i 190 till LF:s årsmöte som lär vara tills larmet går och vi är tvungna att utrymma lokalen. Efter det lär jag ju vara lite småtrött så då är det väl bara att köra hem och slänga sig i sängen.

Ja, sån var/är min dag. Men annars är allt lugnt:-)


Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards