petrasperspektiv

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av petrasperspektiv - 28 juni 2012 21:14

...för lite semester. Bara tre arbetsdagar kvar och då är en av dem morgondagen när jag bara jobbar några ynka timmar. Det är ju så klart skönt med semester men just nu är det så lugnt och skönt på jobbet att det är som att ha semester samtidigt som jag jobbar. Ångesthögen minskar och jag har tid att prata massor med kollegorna och gå och fika på fiket. Det är grejer det;-)


Efter jobbet idag har det tvättats lite och så tvingade jag sonen att gå en lång runda med mig. Jag behövde inte tvinga så mycket. Vi gillar att ut och gå tillsammans. Det är då vi passar på att prata en massa och reda ut ett och annat dilemma. Trevligt är det och jag hade gärna gjort det varje dag. Jag föreslog att vi skulle ta en morgonrunda imorgon bitti klockan sex. Han bara skrattade:-)


När vi kom hem grillade sonen och jag gjorde sallad. När maken, som varit på hockeymöte, och dottern, som varit hos sångpedagogen, kom hem åt vi tillsammans. Mycket gott och som alltid mycket roligt när vi äter tillsammans.


Nu är sonen och maken i Bma för att lägga båten i sjön. Dottern häckar på sitt rum med en dator i knät. Själv ligger jag i sovrummet med en annan dator i knät. Det blir nog inte mer vettigt gjort idag.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards