petrasperspektiv

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av petrasperspektiv - 7 juni 2012 21:09

Så kallt det var innan idag så trodde man ju aldrig att det skulle bli en gottekväll. Men det blev det. Skönt för alla rockare och framförallt alla rockare som bor i tält.


Jaha, en dag på jobbet och imorgon är det redan fredag. Man kan ju inte annat än älska när vardagen rubbas av en helgdag mitt i veckan:-)


En veckohandling på Maxi har hunnits med idag efter jobbet. Smart drag tycker jag själv med tanke på just alla rockbesökare, de finns inte i samma mängd i Bma, och det gör att allt går snabbare. Och en snabb veckohandling är en bra veckohandling:-)


Nu har jag sorterat två knökfulla tvättkorgar med ren tvätt, bytt lakan i sängen, tittat på slutet av Bygglov (och bölat lite så klart;-) och nu tänkte jag nonchalera det faktum att jag är hungrig och istället läsa igenom papperna om Matematik-projektet som Skolverket tycker vår skola ska delta i. Spännande och utmanande. Särskilt eftersom matte ju inte riktigt är min starka sida. Men just DET kan vara en bra anledning till att jag engagerar mig i detta. För att representera dem som inte har matte som sin starkaste gren.


Ojojoj, jag undrar hur det här ska gå. Det kurrar.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards