petrasperspektiv

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av petrasperspektiv - 12 juni 2012 21:30

Jobbigt när det nu bara är tisdag...


Möte, möte, möte. Så har det varit idag. Men, det gör det möjligt för mig att inte ha mer än ett möte imorgon och istället kunna köra ner till Strandvallen och titta på när lågstadiet tävlar i friidrott. Kul!


Just nu håller maken och dottern på med lådor, fronter och annat som hör köket till. Jag håller mig undan. Jag orkar verkligen inte engagera mig. Alltså håller jag mig i uterummet och sysselsätter mig med annat. Ibland hör jag maken leverera en av sina berömda suckar. Han är verkligen mästare på att sucka så att alla runt omkring blir deprimerade. Tur att dottern har en förmåga att helt enkelt inte höra dem. Åtminstone inte lika mycket som vad jag gör.


Gissa om jag har glömt min jeansjacka på ett ställe 4 mil bort. Japp, helt rätt. Nu måste jag ju hämta den. 8 mil fram och tillbaka, helt i onödan.


På fredag ska jag hålla tal i kyrkan. Jag måste nog börja fila på talet nu. Eller imorgon. Så får det bli.


Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards