petrasperspektiv

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av petrasperspektiv - 11 juni 2012 20:12

Hej på er!


Jag har haft rätt mycket att göra så bloggandet har fått stå åt sidan de senaste dagarna. Det har ju varit rockfestival i stan och köksstommar har skullat monteras. Detta har inneburit väldigt lite tid över till något annat.


Dessutom är jag just nu rätt lack på allting. Jag vill vara ledig. Helst bortrest också så jag inte behöver se stöket här hemma. Det känns som om vi aldrig blir klara med nedervåningen men det är nog bara som jag är gnällig för nu börjar man ju ändå se ett slut på renoveringen. Skönt.


På jobbet är det mycket nu. Det är mycket som ska göras. Det är många samtal att ta. Det är mycket att reda i. Det är mycket... Men, nu är det en vecka till och sedan lägger lugnet sig över skolan och jag hinner tänka. Jag behöver den tiden för att landa, filosofera och fundera på vad jag vill göra och hur det ska göras.


Nu är det strax fotboll. Inget jag lägger tid på i vanliga fall men är det EM så är det. Då kollar man på Sverige-matcherna. Så är det.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards