petrasperspektiv

Alla inlägg den 26 maj 2012

Av petrasperspektiv - 26 maj 2012 21:42

Hässleholm alltså. J och jag var där och shoppade idag och det gick ju rätt kvickt;-). Man kan säga att om jag känner ett shoppingsug så kommer jag nog inte att söka mig till Hässleholm. Men, lite hittade vi i alla fall och det är ju alltid roligt att utforska nya shoppingmarker. Maken och K spelade golf medan vi shoppade och det var en fördelning alla var glada över. Imorgon är det golfdags igen för oss alla fyra och det känns helt okej men golf tre dagar i rad är att överdriva i min värld. Hjortfile, någon potatisgrej, rött vin och tryffelchokladgrej har nyss slunkit ner och nu kollar vi melodifestivalen. Vad coolt det hade varit med svensk seger. Nu lägger maken sig till rätta i soffan. Undrar om jag ska starta någon form av vadslagning om hur många minuter det tar innan han sover;-)Nu ska jag vara social. Hörs imorgon!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards