petrasperspektiv

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av petrasperspektiv - 1 maj 2012 19:52

Äntligen sol, värme och altanhäng. Underbart! Jag har till och med rensat ogräs och det krävs minsann riktigt fint väder för att jag ska trädgårdsarbeta! Eftersom jag hade rosa jobbarbrallor på mig tog jag i och släpade byggskräp till containern och när jag ändå var igång så hjälpte jag maken att bryta upp hallgolvet. Coolt va;-)Däremot är rosa jobbarbrallor HELT FEL nere i stan, mitt under första maj-firandet'. Verkligen fel. Men jag tittade på klockan 11:43 och 11:45 skulle dotterns dansare uppträda så det var inte läge att byta kläder. Jag försökte göra mig osynlig men det är inte lätt i de brallorna:-). Till råga på allt missade jag dansen. Suck.Nähä, nu ska sonen hämtas från Bma. Han missade tåget och erbjöd sig att gå hem men då tycker jag att den tiden hellre kan läggas på engelska glosor eller körkortsteorin så jag hämtar honom. Hej svejs!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards