petrasperspektiv

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av petrasperspektiv - 10 maj 2012 20:49

Igår slog sonen sömnrekord. Antingen var han sjuk och sov bort det eller var han helt utsliten av att att arbeta. Han praoar den här veckan och det är intressant att se vad "vanligt" arbete gör med en tonåring. Han är ju helt slut. Så slut att han sov i nästan 18 timmar, i sträck. Helt galet. Men idag är han pigg. Bra det! Han har snart plöjt igenom hela teoriboken. Bra jobbat!


Imorgon är det utbildning. Lovely. Energipåfyllning.


Sedan ska det väljas kakel och klinkers. CH, om du läser detta så behöver jag din hjälp. Imorgon, cirka klockan fyra. Kan du?


Efter det ska det packas för på lördag morgon bär det av med P och E. Så HIMLA roligt. Längtar verkligen!


Nu ska jag plöja igenom facebook och kolla så jag inte missat något. Särskilt viktigt är det att följa med på sidan med gamla Sölvesborgsbilder som en kille startat. Den är helt underbar och jag lär mig massor om vår lilla stad av att hänga med i konversationerna där. Förresten är P:s pappa väldigt aktiv på den sidan och sitter inne med massor med information. Så fort något inte reds ut direkt skriver någon: Gunnar vet säkert. Och det gör han. Alltid! Härligt!



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards