petrasperspektiv

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av petrasperspektiv - 15 maj 2012 19:49

Definitivt en av de sämre dagarna i mitt 42-åriga liv. Utan tvekan. Fy, fy, fy! Jobbigt att märka att allt jag tycker jag har lärt mig om mig själv och hur jag ska styra mig själv i olika situationer plötsligt bara försvinner. Jag trodde jag hade lärt mig att inte släppa in folk i min bubbla men idag har det varit fullt av folk inne i bubblan och min energi har dränerats totalt. Hmm, vad gör jag nu?


Väl hemma känns allt lite bättre förutom att fågeln från helvetet här bredvid skriker som besatt. Nu är det nog snart dags att vända sig någonstans för jag kommer att få dårpippi av att lyssna på den galna fågeln en hel sommar. Varför i hela fridens namn vill man ha ett sånt djur?! För att ni ska fatta ska jag ta och lägga ut en ljudfil här på bloggen en dag. Ni kommer inte att tro era öron. Lovar.


Så nu hoppas jag att morgondagen blir bättre. Annars vetifasen vad jag gör. Bryter ihop kanske...

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards