petrasperspektiv

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av petrasperspektiv - 2 maj 2012 18:29

Jag har ju bott i min lilla stad nu i 34 år. Oj, vad det lät gammalt... I vilket fall som helst så har jag lärt känna en himla massa folk. Det tycker jag är trevligt. Och kul. Och som idag var det till och med riktigt, riktigt bra för istället för att stå i toakön fick jag komma in "bakom kulisserna" och gå på toa där. Jättesnällt! Tack för det M!


Idag kom jag minsann ut på en morgonpromenix. Måtte jag nu ha karaktär så att jag kommer ut imorgon också. Det är ju så skönt när man väl är ute.


Jag är hungrig men det är så himla bökigt att fixa mat så antingen väntar jag på att någon annan fixar den (och då lär jag ju få vänta) eller är jag hungrig (och det dör jag ju inte av). Ett tredje alternativ är att övertyga resten av familjen om yoggins förträfflighet och att lagad mat är överskattad. Önska mig lycka till.


Idag har det känts som måndag. Så himla gött att det redan är onsdag då. Denna veckan lär gå snabbt;-)


Idag är det Grey´s. Bara så ni vet.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards