petrasperspektiv

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av petrasperspektiv - 6 maj 2012 20:45

...så hade man kanske varit ikapp lite mer. Idag har jag nämligen klippt gräs, tvättat, fixat fika, lagat mat, solat:-), varit på golfbanan och efter det gått en runda. Busy, busy. Gräset var så långt och tjockt att gräsklipparen stannade ungefär tretton tusen gånger och jag fick ropa på hjälp varenda gång för jag kan inte starta eländet själv. Dessutom så ligger det tre miljoner saker på tomten som gör att klippningen blir halvdan och skitjobbig. Suck. Om det inte hade varit så dyrt hade jag satt någon på att göra om hela vår tomt och när det var gjort skulle jag anställa någon som skötte den. När jag blir rik ska jag göra det;-)


Ny vecka imorgon. Utbildning i arbetsmiljö hela dagen imorgon. Inte så dumt. Framförallt är det välbehövligt. Det är inte min starkaste gren...


Sen susar väl veckan på i vanlig ordning och så blir det lördag och då ska jag och två kompisar till Malmö. Där ska vi bo på hotell, dricka vin, shoppa, äta gott och prata, prata, prata. Längtar!


Nu ska jag hälla mig i dotterns soffa och tvinga mig själv att titta på en film. Ingen stark gren det heller;-).

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards