petrasperspektiv

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av petrasperspektiv - 23 maj 2011 19:21

Halleda vad seg jag är. Jag har nyss ätit kvällsmat (inte lagad;-) och så har jag gått igenom dagens facebook-händelser och jag kan meddela att jag lätt hade kunnat lägga mig ner och sova nu. Lätt. Men si det går inte för sonen är och spelar fotboll i Bma och dottern ska övningsköra och hämta honom och det verkar ju lite smått olagligt om jag inte hänger med. Så, det är bara att hålla sig vaken.


Idag tror jag att värmegolvläggarna lagt klart slingorna. Då ska de nog provtrycka imorgon. Nice:-). Sedan kommer P-bröderna och lägger golvet. Ännu mera nice.


Imorgon ska jag på möte på morgonen och sedan ska jag ut en sväng på jobbet innan nästa möte. Mycket möte blir det...


Jag har ju pratat om kollegan M tidigare. Ni vet han som krockade förra veckan. På grund av krocken haltar han lite lätt och när jag såg honom komma gåendes häromdagen slog det mig hur sjukt lik Doctor House han är. Alla ni som vet vem han är, fundera på det och håll sedan med mig. Det finns nämligen några blinda på jobbe som inte ser likheten;-).

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards