petrasperspektiv

Alla inlägg den 4 maj 2011

Sur

Av petrasperspektiv - 4 maj 2011 17:55

Idag är jag trött, sur och uppgiven. Det mesta är skit och jag är så innerligt trött på en del saker att jag tror jag smäller av. TUR att jag åker på semester med bästa vännerna imorgon. Tänk bara lite varm sol mot kroppen. Tänk att vi sitter på en uteservering i linne och shorts och dricker vin, flamsar och tramsar. Tänk det bara. Åhhhh, vad skönt.


Jag är packad och klar och det enda som ska göras är att springa och duscha innan hockeyn börjar. Det ska man väl kunna stå ut med.


Sonen läser. Hans mamma har tvingat honom. Han skippar träningen idag för läxorna har hopat sig. Så kan det gå. Tänk om vi inte hade haft några läxor...


Dottern är och dansar. Den här veckan är sista veckan innan de går in i genrepsveckan. Hon har en grupp med 3-4-åringar som ska uppträda. Ojojoj, vilket tålamod hon har. Jag är imponerad.


Maken jobbar. Han ringde nyss. Han och sonen bestämde att de skulle grilla på fredag bara för att jag skulle missa det. Hygglon:-)


Några blogginlägg lär det väl inte bli, om vi inte hittar ett internet-café vill säga, så ha det bra hörrni. Jag ska tänka på er, vilka ni nu är, när jag sitter i värmen och njuter.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards