petrasperspektiv

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av petrasperspektiv - 17 maj 2011 17:19

Idag har jag varit på utbildning i K-hamn. Som vanligt var den bra och jag lärde mig dels en del nytt och dels förstärkte jag sånt jag hört och lärt förut. Jag har också fått stoff att fundera på under mina morgonpromenader. Rundorna borde nästan räknas in i min arbetstid för det är då jag löser de flesta dilemman jag ställs inför. Det är tyst och lugnt och jag har tid att tänka. Det är verkligen något att rekommendera.


Imorgon är det möte hela dagen. Helt okej för min del. Det enda är att jag har en gigantisk att-göra-lista på jobbet som inte blir det minsta avbockad men men jag får väl ta det så fort jag hinner.


Idag jobbar snickarna över. De använder någon djävulsk maskin som får hela huset att skaka. Jag vete fasen vad det kan vara för något. Jag var uppe och kollade när jag kom hem och det har ju hänt en del. Åh vad kul det ska bli att få börja inreda det när det har kommit så långt.


Jag tänkte jag skulle tvinga maken att hänga med ut och gå. Vad tror ni om det?  Perfekt prattid. Promenader är bra till mycket:-)



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards