petrasperspektiv

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av petrasperspektiv - 2 maj 2011 19:09

Jag läste nyss på text-tv att Bin Laden är död, skjuten av amerikaner. Att Bin Laden är död är väl inget jag sörjer men en rädsla för vad som kan komma ur detta infinner ju sig ganska direkt. De som stått bakom honom är inga jag sorterar in i skötsamma och sansade-gruppen om man säger så. Huva, och vi som ska flyga...


Dagen har varit lång och intensiv. Vi hade konferens i eftermiddags och den var livad och glad. Min att-göra-lista har minskat på några punkter och ökat med andra... Så är det alltid.


Imorgon kommer BUN:s ordförande på besök. Fint det.


Idag spelar Sverige match i hockey-VM igen. Idag måste de vinna. Annars blir det pinsamt. På riktigt.


Nu ska jag dricka kaffe innan taxichauffören i mig vaknar till liv igen och det är dags att hämta hem son och dotter.


Förresten borde det vara förbjudet att det plötsligt blir svinkallt när jag har vant mig av med jackan.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards