petrasperspektiv

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av petrasperspektiv - 24 oktober 2010 19:19

Efter en helg som denna behöver jag en helg till, direkt nu, för jag har bara fart omkring och gjort en massa grejer utanför huset. Inget nyttigt gjort hemma alls denna helg och på fredag har jag tjejfest här! Thank you God att det är mörkt när de kommer;-).


Dagen började 6.45 när klockradion satte igång. 8.45 satt sedan familjen i bilen på väg till Malmö. Först var vi på Ikea, makens initiativ;-), sedan for vi hem till brorens gamla bostad för att montera ner möbler som sonen ska ha. Det tog ett tag. Efter det for vi till Bara och beskådade P, M och W nya flotta hus. Åh vad jag blir sugen på att renovera. Inte den där tråkiga delen när allt är dammigt, skitigt och kaosigt utan delen när det är dags för mig att få inreda. Jag älskar den delen.


Nu ska jag i alla fall fara fram i tornadostil över huset så att det är i ostökigt skick tills imorgon för när måndagen och veckan börjar då finns det ingen tid för städning.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards