petrasperspektiv

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av petrasperspektiv - 15 oktober 2010 19:01

... jag har fortfarande ont i huvudet. Det är så konstigt för när jag vaknar har jag inte ont men sen så smyger det sig på under dagen. Mucho märkligt. Maken läxade upp mig idag och sa att man skulle gå till doktorn om man har huvudvärk i mer än fem dagar. Jaja, då har jag ju helgen på mig att få bort eländet. Konstigt det där. Det är så lätt att uppmana andra att gå till doktorn men när det gäller en själv kan det ta upp emot en tio år sådär innan man beställer en tid för koll av födelsemärken...(vem kan det vara som gör så...;-). Synd att han inte läser bloggen.


Jag skrev en gång för ett tag sedan att jag skulle skriva om det plötsligt var en lugn dag på jobbet. Hmmm, nixelipix, kan inte skriva om det idag heller...


Imorgon är det match för sonen och hans lag. Jag är i spekerbåset, maken i spelarbåset, dottern på läktaren och sonen på isen. Dessutom kommer P, M och W och tittar på. Kuligt!


En orörd helg ligger framför mig. Jag älskar verkligen fredagskvällar! Nu ska jag bara byta om till något skönare än jeansen och sedan ska jag sjunka ner i soffan och bara ta det lugnt.



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards