petrasperspektiv

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Bra

Av petrasperspektiv - 1 oktober 2010 19:59

Nu har jag putsat några fönster, läst det sista fran det utskrivna från Skolverket, stöttat min man när han lagade mat, ätit och druckit gott så nu är jag lugn och magen är inte arg längre. Så skönt.


Jag har alldeles nyss sett några minuters repris av Ullaredsprogrammet. Jag gillar det! Och så längtar jag dit. Jag, dottern, M och J ska dit på höstlovet. Superkul. Hur M ska klara det är en gåta. Hon är lite halvallergisk mot shopping...


Nu börjar strax Idol. maken tror på fullt allvar att han får välja kanal. Ha! Jag skulle vilja se honom vinna över dottern i den debatten. Han kommer att förlora, lätt.

Av petrasperspektiv - 1 oktober 2010 16:18

...blev det av att putsa fönster men inte helt bra. Funderar på vad jag ska göra nu för att ta bort resten av irritationen. Gå en runda? Crosstraina? Japp, något av det får det bli.


Jag vet inte hur det är med andra men när jag blir arg sätter det sig i magen. Är det vanligt?



Av petrasperspektiv - 1 oktober 2010 14:24

Just nu skulle jag verkligen behöva skriva av mig men när man är arg ska man låta bli det. Därför väntar jag.


Jag tror jag putsar fönster istället. Kan man bli av med aggressioner då?

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards