petrasperspektiv

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av petrasperspektiv - 10 oktober 2010 14:36

Lagar mat och bloggar samtidigt alltså. Undrar om det går bättre den här gången?


Nu är jag hemma igen efter ett litet Malmö-äventyr som har varit toppen!


Det började med tåg ner i fredags och bästa broren som stod där med bilen och tog våra tunga väskor. Sen var det intensivshopping i ett par timmar innan vi åt fantastisk god mat som bästa svägerskan lagat. Mums!


Efter det var det skjuts till Operan och där sågs Singin in the rain som var helt magiskt bra och bjöd på många goa skratt. Om ni får möjlighet att se den så GÖR DET!


Lördagen inleddes av en väckning av brorsonen. Lika söt som vanligt:-)


Efter frukosten hade han en cirkusföreställning för oss som givetvis höll världsklass. Han var inspirerad av clownen Manne. Behöver jag säga mer?


En check av nya huset som jag själv gärna hade flyttat in i och sedan tre timmar på IKEA. I like! Vi hann dessutom med lite Entré innan tåget gick hemåt. Fullspäckade men superhärliga dagar!


Idag är det åter till verkligheten och jag tillbringar den mesta tiden i tvättstugan. Jaja, det är ganska trevligt där. Jag lyssnar på en deckare samtidigt;-)


Nu börjar det lukta bränt...

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards