petrasperspektiv

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av petrasperspektiv - 2 oktober 2010 19:36

Sitter i soffan och är mätt efter den Kreolska söndagsgrytan som maken vill kalla lördagsgryta eftersom det liksom blir fel annars;-)


På tv:n är det hockey och det passar perfekt. Det kräver inget som helst engagemang.


Loppisarna gav inget idag. Mest för att jag inte var på rotar-humör. Man måste vara det för att göra riktiga fynd.


Var och fikade hos R idag. Jättegod äppelkaka med vaniljvisp bjöds det på. Mycket gott. Jag ska försöka komma lite oftare, Åtta år mellan fikorna känns så där...


Jag och dottern var en sväng bortom inredningsmässan oxå men jag tyckte inte det var så mycket att hänga i granen. Hoppas den blir större nästa år, om den blir av.


Nu är det kaffedags:-) Ha en härlig lördagskväll!

Av petrasperspektiv - 2 oktober 2010 09:21

Läst tidningen och ätit min goda frukost, yoghurt, keso, äppelbitar, valnötter och kanel, och nu har jag precis druckit upp kaffet. I love lördagsmornar.


Snart ska barnens frallor värmas och så sätter jag på en kopp kaffe till som jag kan dricka medan de äter frukost. Som sagt, I love lördagsmornar.


Lite loppis, lite inredningsmässa, lite motion och lite fika hos R ska hinnas med under dagen är det tänkt. Det låter som en riktigt bra lördag. Hoppas alla andra oxå får en bra dag.



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards