petrasperspektiv

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av petrasperspektiv - 7 oktober 2010 20:32

...har jag gjort nu enbart för att skjuta upp det faktum att jag måste skriva omdöme. Få saker är så prestationsångestframkallande och pestigt som att skriva omdömen. Det är ju viktiga saker och jag vill få så mycket sagt men det får inte sägas på vilket sätt som helst och så ska jag ha smarta idéer på hur vi ska arbeta vidare med varje elev. Det tar tid. Inte själva skrivandet i sig men tänkandet och formeulerandet. Suck. Nu måste jag strax dra igång för annars kommer jag inte att hinna.


Den här veckan har jag motionerat absolut nada. Skit. Måtte det vara uppehåll imorgon bitti så kan jag gå en runda då, innan omdömesskrivning.


Sen är det musikaldags och shopping. I like!


Dagens fråga: Varför söker man till Robinson om man inte är minsta intresserad av testa på att överleva på ett aktivt sätt? Om man bara ligger och pelar sig i naveln och väntar på mat borde man inte få vara med.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards