petrasperspektiv

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av petrasperspektiv - 12 oktober 2010 19:28

är det idag. Ni som följt mig ett tag vet att det finns dagar jag borde låsa in mig och inte prata med folk för att jag är så folkilsken. Så har det bitvis varit idag. Det funkar rätt dåligt när mitt jobb går ut på att träffa och prata med folk hela dagarna. Som tur är har jag haft lite luckor i ilskheten så att jag i alla fall har fungerat. Som tur var fick jag mig faktiskt lite goa skratt också. Hoppas all ilska är borta tills imorgon.


När jag kom hem lagade jag mat lite kvick men bestämde mig för att gå en lång runda istället för att äta direkt. Det var ett klokt beslut för det var precis vad jag behövde, massor av friskluft och ett tillfälle att rensa huvudet.


Nu har jag sjunkit ner i soffan och det känns som rätt ställe att stanna på. Nu ska jag koncentrera mig på nyheterna.


Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards