petrasperspektiv

Alla inlägg den 31 augusti 2013

Av petrasperspektiv - 31 augusti 2013 20:55

Vi sitter i sonens lägenhet och maken och sonen kollar på någon Die Hard-film. Det gör inte jag. Där någonstans går gränsen. Bruce Willis är en trevlig kille som till och med är snygg men filmerna han är med i lämnar övrigt att önska. Alltså kollar jag fb, twitter, instagram och en massa annat under tiden. Mycket bättre:)

När vi var och kollade på lägenheten för en månad sen var jag lite skeptisk för det var så jäkla stökigt och sunkigt här. Idag blev jag glatt överraskad över hur mycket trevligare den var när den var tom och städad. Nu har vi dessutom fyllt på med våra grejer och då tycker jag den är riktigt trivsam.
Tyvärr märker jag att jag saknar en ikea-kasse. Var fasen har jag gjort av den? Så retfullt när vi nu inte ska upp igen på några veckor. Det blir till att köpa nya grejer...

Idag fick vi besök av släktingar och goda vänner. Ni vet såna där som man inte träffat riktigt på länge men när vi träffas så känns det som om det var igår. Härligt! Känns riktigt härligt att sonens hockeyspelande gör så att vi kommer igång och träffas igen!

En liten runda till Maxi för att fylla upp kyl och frys fick det ju bli också. 1700 spänn fattigare lämnade vi affären. Den som säger att man får en massa pengar över när barnen flyttar hemifrån vet inte vad de pratar om:)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards