petrasperspektiv

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av petrasperspektiv - 7 augusti 2013 22:26

Idag var andra kollegan på plats och halleda vad vi har haft trevligt. Rå men hjärtlig stämning och en hel del jobb gjort. Trots en lite längre lunch på Dagmars hann vi alltså med en hel del. På lunchen träffade vi dessutom en ny kollega. Eller, nygammal passar bättre. I vilket fall är det riktigt roligt att hon hoppar på det här nu och hon kommer så klart att göra det jättebra! Sån är hon.

Väl hemma fick det bli en timme i solstolen där jag sov en stund. Förmodligen med öppen mun. De nya grannarna, som ser rakt in där jag sitter, måtte tro jag är konstig. Jag kommer hem, parkerar bilen, går in i huset, slänger upp dörren till altanen, slänger av alla onödiga kläder och kastar mig i solstolen där jag somnar på ett kick. Samma procedur varje dag:) Fast imorgon blir det inte. Dels för att det tydligen ska regna. Smhi säger det och de har ju fel ganska ofta så jag tror på det när jag ser det men framförallt för att jag och ena kollegan ska iväg på lite kick-off-arbete med fritids. Kul!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards