petrasperspektiv

Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av petrasperspektiv - 21 augusti 2013 19:53

Inte nog med att de skitar ner. De låter också. Särskilt spyflugorna. Det ljudet de avger driver mig till vansinne. Just nu har jag en som surrar runt, hysteiskt, och är helt omöjlig att få fatt i. Men bara vänta. Jag tänker rusta mig med flugsmällan och när den minst anar något slår jag till;)

Idag har varit mötenas dag. Först for jag och kollegan U till Ronneby och mötte härliga människor som vi diskuterade ett framtida samarbete med. Sen for jag till stödenheten där vi också pratade framtid och förbättringar. Riktigt roligt! Mindre roligt var att jag inte hann få i mig någon lunch. I vanliga fall slukar jag i mig något vid skrivbordet men idag hann jag inte ens det. Därför var jag hungrig som en varg när jag kom hem och eftersom maken fortfarande har semester fungerar markservicen perfekt och middagen serverades på ett kick:). Jag skulle kunna vänja mig vid det;)

Idag pratade jag med dottern. Hon har det himla bra och det enda hon har att klaga på är att dagarna rusar iväg. Det finns ju värre saker;)

Sonen har jag inte pratat med men han twittrade tidigare idag att han bestämt sig för att vara tyst hela sin gymnasietid för hans dialekt passar inte in. Jag hoppas han skojar. Jag som tycker han börja låta småländsk:)

Imorgon är det dags för första träningsmatchen. Efter det följer en träningscup i Kungälv. Fyra matcher! Så himla kul! Som jag har längtat. Dessutom längtar jag efter att prata med sonen. På riktigt och inte i telefon. Han är ingen telefonmänniska. Väldigt lik sin pappa;)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards