petrasperspektiv

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av petrasperspektiv - 10 augusti 2013 08:52

...när huvudvärken vägrar släppa trots tabletter och sömn. I torsdags kväll drog jag på mig en vätskeförlust som gjorde att jag fick huvudvärk. Trots dubbelresorb, massor med vatten och värktabletter vaknade jag igår morse med en djävulsk huvudvärk. Igår kväll när jag gick och la mig hade jag fortfarande ont, trots två powernaps, massor med vatten, resorb och painkillers. När jag nu då vaknar idag och fortfarande har ont blir man faktiskt lite knäckt. Det är så himla tradigt. Det värsta är att det förmodligen bara är att vänta. Det brukar sitta i i tre dagar...
Maken sa att jag ska gå till doktorn. Vad kan hen göra? Förmodligen ingenting, för eftersom migräntabletter inte hjälper utgår jag från att det inte är migrän. Men visst, jag är ju ingen läkare...

Nog om det. En tom lördag ligger framför mig. Bara att bestämma hur jag vill använda den på bästa sätt!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards