petrasperspektiv

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av petrasperspektiv - 11 augusti 2013 22:31

Jag och dottern sitter i en mysig etta i Bjärnum. Vi har fixat och trixat och nu är det riktigt mysigt här. Jag kanske också flyttar hit. Dottern är granne med en skola;)

Jag har organiserat och hängt in kläderna så förmodligen hittar hon ingenting;) men jag kunde konstatera att med den mängden kläder hon har så behöver hon nog inte tvätta. Även om hon slänger kläderna efter hand kommer de att räcka tills nästa sommar;) Undrar vems gener det är?:)

För övrigt är huvudvärken borta! Så skönt! Hoppas det dröjer länge innan den kommer tillbaka.

Imorgon börjar alla lärare! Det ska bli så himla kul att kicka igång ett nytt läsår. Synd bara att vi gör det en måndag för tempot är galet för att hinna med allt innan eleverna börjar och redan på torsdag känner de flesta det som om det var evigheter sedan de var lediga. Därför gillar jag att starta upp en onsdag eller torsdag istället. Detsamma gäller för eleverna. De är också helt slut när första veckan är slut. Synd tycker jag.

Nähä, nu ska Bjärnumduschen invigas. Ha det gott!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards