petrasperspektiv

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av petrasperspektiv - 14 augusti 2013 22:06

...när jag äntligen hittar ett Morden i Midsomer som hållt på ett tag men som jag kan starta om så har jag redan sett det. Aaaahhhh. Bara att bläddra vidare. I-landsproblem. Men för mig är det nytt. Jag har aldrig första tjing på fjärrkontrollen (och bryr mig inte om det heller) men nu är ju barnen inte hemma och maken sover som en stock efter en uttröttande Tysklandsresa;) och då plötsligt kan jag ju välja. Hmm, det kommer förmodligen att sluta med nyheterna. Enklast liksom;)

Jag fick alldeles nyss höra något som gör mig både arg och ledsen. Ibland undrar jag hur människor är funtade. För mig faller det sig naturligt att alltid ställa mig på de utsattas och svagas sida. Alltid. Det tänker jag fortsätta med.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards