petrasperspektiv

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av petrasperspektiv - 26 augusti 2013 22:41

...men idag cyklade jag hem från jobbet och det var så himla skönt! Jag borde göra det oftare.


Väl hemma röjde jag undan lite, fixade lite mat, började ta tag i räkningarna och spelade wordfeud med kollegan (som vann och han blir fruktansvärt dryg då;-) samtidigt som jag tittade med ett öga på Mjällby-matchen. Tur att jag bara offrade ett öga;-)


Idag har maken börjat jobba efter semestern. Eller semester vetifasen om man kan kalla det. Han har legat i rätt bra med både eget och med hockey både här och där. Nästa år vill jag att vi får ha semester tillsammans. Det är ju för tradigt när man bara får en fem, sex dagars semester tillsammans.


Nu ska jag ta min trötta kropp och gå och lägga den. Sov gott!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards