petrasperspektiv

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av petrasperspektiv - 28 augusti 2013 21:29

Så ofta jag packar så har jag nog snart kommit över min packångest. I måndags packade jag upp resväskan och idag är det dags att packa den igen. På fredag ska den packas upp och på lördag ska den packas. På måndag ska den packas om. Då är det inte ens lönt att packa upp utan mer att kompletteringspacka. Ajamen ni fattar...

Dagen har varit händelserik och intensiv och då är det extra härligt att få en kvällsrunda med bästa vännerna! En sväng inom C och vips hade hon lovat att göra ett halsband åt mig. Jag lägger ut en bild när jag fått det. Det är så härligt. Med en så kreativ vän kan jag bara luta mig tillbaka och skörda frukterna av hennes kreativitet. Fint det;)

Nej nu kan jag inte skjuta på det längre. Mot walk-in:en och fixa packningen för två dagars umgänge med resten av rektorerna och förskolecheferna. Synd att P saknas dock! Hon får klara sig själv i Sthlm. Jag lovar att roa mig för henne med;)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards