petrasperspektiv

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av petrasperspektiv - 22 januari 2013 22:38

...och jag är nyss hemkommen från styrelsemötet. Lite uppe i varv är man ju efter alla diskussioner så jag tror jag häckar i soffan en liten stund till.

Dagen idag har varit en bra dag. Jag fick undan en hel del, hann med lite möten och minsann hann jag med en friskvårdstimme som lades på att springa/gå med vännerna. Härligt. Trots att det stundvis kändes som om jag skulle kollapsa så trött jag var. En tung springdag idag... Men det är ju så det är, ibland har man sådana dagar. Precis som på golfbanan. Ibland har man en riktig skitrunda. Det är inget man ska analysera för mycket utan bara utgå från att det rättar till sig nästa gång!

Nu känner jag att jag börjar bli lite trött i tittorna så god natt på er!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards