petrasperspektiv

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av petrasperspektiv - 5 januari 2013 09:43

Ni vet att jag fick ont i ryggen i september. Så ont som jag hade då har jag inte haft sen dess med undantag för en lördagsmorgon som var rätt jobbig. MEN, även om det inte gör ont hela tiden eller är en outhärdlig smärta så försvinner det heller inte helt. Vad ska man göra då? Gå till doktorn känns ju töntigt. Till naprapat likaså. Jag har ju inte ont hela tiden... Någon som vet?

Ikväll skulle vi på fest. Samma fest resten av stan ska på. Men såvida maken inte tillfrisknar mirakulöst snabbt så lär det inte bli någon fest. Han har influensan. Nu är jag den enda i familjen som inte har drabbats. Undrar hur länge jag klarar mig?

Nog om sjukdomar och elände, nu ska jag äta frukost på Ritz med C och kanske A. J jobbar:(.
Efter det är det JVM-final mellan Sverige och USA. Den ska jag se!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards