petrasperspektiv

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av petrasperspektiv - 9 januari 2013 22:39

Nu är jag trött och ska gå och lägga mig strax. Vi var hemma sent efter sonens hckeymatch som slutade med förlängning och straffar där sonen var en av straffläggarna. Halleda vad jobbigt. Tur han satte den:)

Imorse var jag så trött att jag raskt bestämde mig för att inte crosstraina och dessutom börja åtta istället för halv åtta. Skönt med flex:) men imorgon bitti är det dags igen:)

Ni som känner mig vet hur mitt psyke funkar när det är dags för tandläkarbesök. Jag hade en tid innan jul och jag stålsatte mig för att inte ringa återbud. Jag klarade det men döm om min förvåning när tandläkaren ring upp mig och ändrar tiden. Den nya tiden var imorgon. Idag ringer de och behöver skjuta upp mitt besök, igen. Nämen oj vad synd;). Nu har jag ialla fall fått en ny tid på måndag och det är bara att fortsätta jobba med psyket. Det ska funka.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards