petrasperspektiv

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av petrasperspektiv - 11 januari 2013 21:45

...roar oss här hemma. Maken jobbar. Nån ska ju göra det;) Vi andra har precis ätit god mat och sedan blev vi sittandes länge vid bordet. Tänk så kloka femton- och artonåringar kan vara. Det var många goa skratt men det var också många kloka reflektioner. Stolt är bara förnamnet.

Dagen har varit bra. Jobbet flöt på. Massor att göra och hela tiden omgiven av människor jag tycker om. Bättre kan man ju inte ha det!

Sprang/gick gjorde jag också. Själv idag. Skittråkigt. Jag gillar att springa tillsammans med J och C mycket mer! Tur det snart är söndag:)

På måndag ska jag till tandläkaren men vi pratar inte om det nu.

Imorgon ska jag ner på Mq- rean. Det är ju hur mycket fint som helst där. En runda inom Smeralda ska också hinnas med. Så mysig affär!

Sen är det hockey med sonens lag. Härligt!

Dammsugas ska det också. Tråkigt men nödvändigt. Plocka ner stjärnor och ljusstakar. Motvilligt. Jag gillar skenet de har.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards