petrasperspektiv

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av petrasperspektiv - 13 januari 2013 21:08

....på att-göra-listan. Attans. Nu är det kört tills nästa helg. Vardagarna är ju knökfulla av jobb och andra måsten så då hinns knappt nånting med. Och putsa fönster när det är mörkt har jag gjort förut och resultatet när ljuset stod på senare skojar man inte bort. Därför lär det få vänta tills nästa helg.

Sonen har varit i Mjölby och spelat hockey. Samling 06:00 vid ishallen. Jag skjutsade honom faktiskt. När det är samling typ mitt i natten bryter jag mot min regel om att aldrig skjutsa så korta sträckor. Jag tror han uppskattade det. Han var lite borta. Han är ingen morgonmänniska precis;)

Dottern har suttit i soffan HELA dagen. Hon påstod att hon pluggade varje gång jag ville att hon skulle göra något. Nu när jag ockå sitter i soffan har hon lagt bort böckerna;). Jaja, har man skött sig exemplariskt alla år i skolan måste man väl få ha rätten att vara lite skoltrött.

Imorgon ska jag till tandläkaren. Vi pratar inte så mycket mer om det tycker jag. C har kört lite terapeut-snack så jag försöker att vara cool.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards