petrasperspektiv

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av petrasperspektiv - 12 januari 2013 19:29

Lördagskväll och jag sitter i soffan med datorn i knät och Trinny och Susanna på tv:n. Sonen och hans flickvän sitter också här. Sonen ogillar programvalet men det tar jag ingen hänsyn till. Han får kolla hockey i reklampauserna;-)


Jag gillar verkligen Trinny och Susanna även om de ibland har en väldigt skum smak och blandar färger och mönster hej vilt. Det kan ju i och för sig vara jag som är mesig också;-)En sak de är grymma på är att få folk att må bra och fokusera på positiva saker. Det är bra. Mer sånt!


Idag har jag städat. Ni vet på det där sättet som gör att man aldrig blir klar. Jag vetifasen hur jag gör det. Jag ligger i som bara den men hittar nya saker hela tiden så städningen blir helt ostrukturerad och aldrig slutförd. Därför är dagen imorgon räddad också. Om jag inte gör en lista kommer det att bli lika ostrukturerat då och så är det inte färdigstädat imorgon heller. Hmm, bäst att göra en lista då. En lista är alltid bra:-)



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards