petrasperspektiv

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av petrasperspektiv - 1 januari 2013 17:12

Året inleddes med att sova till elva (!). Jag som ska vända tillbaka dygnsrytmen idag. Wish me luck...

Gårdagen blev riktigt rolig även om vi saknade två av vännerna. Maten blev klar till slut men 20 minuter innan gästerna kom for maken och jag omkring som streck i köket för att hinna bli klara i tid. Arbetsordrarna till barnen delades ut och tack vare ett grymt samarbete var det bara maken som inte riktigt hann bli klar utan stod i duschen när folket kom. Men, men maten blev ju god i alla fall och resten av kvällen blev som sagt bra! Sing Staret plockades fram och sedan sjöngs det vill jag lova. Eller, sjöngs och sjöngs, lät är kanske ett bättre ord;)

Idag görs inte många knop. Vi har gått en runda och kollat hur lång tid det tar från vårt hus till golfbanan via bron. Cirkus 30 min i rask takt! Yes, vad härligt!

Nu ska jag crosstraina lite innan det är middagsdags. Maken lagar mat idag. Också;)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards