petrasperspektiv

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av petrasperspektiv - 21 augusti 2012 21:01

Jag sitter i Stålhallen i Olofström. Sonen tränar och jag och maken har precis gått en låååång och härlig runda. Det som slog mig var att jag aldrig varit någonstans förut där man byggt hela kvarter med exakt likadana hus. Det brukar liksom vara lite blandat med byggstilar. Men inte här. Likadant är det genomgående. Kan undra varför.

Behöver jag säga att jag skippade body balancen? Jag fick sån ångest av att ha tillbringat hela dagen inomhus att jag var tvungen att få vara ute. Därav den lååånga rundan i Olofström.

Det här är ju mina barndomstrakter så minnena ploppade upp lite här och där. Märkligt att backen jag upplevde som enorm när jag var liten nuförtiden är plutteliten och det knappt var någon lutning i backen där jag lärdemig cykla med pappa på pakethållaren. Nostalgiskt var det i alla fall.

Nu ska jag kolla på hockey:)

Av petrasperspektiv - 21 augusti 2012 07:25

Tisdag. Måtte dagen bli lugnare än gårdagen. Idag startar vi upp med ett rektorsmöte på stan. Det kan hjälpa oss med ett lugn som gör det möjligt art strukturera och fördela.

Idag har jag tänkt träna Body Balance. Kan undra om jag kommer på någon bra ursäkt innan dess eller om helt enkelt ödet vill att jag inte ska träna. Vi får se.

Frissanbesök blir det idag i alla fall. Oerhört efterlängtat. Min utväxt skojar man inte bort...

Mot jobbet:)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards