petrasperspektiv

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av petrasperspektiv - 19 augusti 2012 08:36

Igår var vi alltså på bröllop. Det var C och J som gifte sig och eftersom de är extremt engagerade i SIK var det så klart en del hockeyfolk på bröllopet. Däribland jag, maken och sonen. Dottern dansade och kunde inte vara med. Som vanligt blev jag tårögd i kyrkan och de var så fina.

Efter kyrkan var det middag och fest och var hölls den om inte i cafeterian i ishallen. Så klart;) Trevligt sällskap, roliga samtal och många goa skratt blev det. Jättekul! Kvällen kröntes av att lille K kom dit och underhöll oss. Så liten och så  full av skoj och massor med glimt i ögat. Goding!


Idag ska det bli jättevarmt ute har jag hört och alla jag pratat med ska till stranden. Inte vi inte. Nixelipix. Blekingelaget möter Bohuslän och Skåne i ishallen i Tyringe och så klart ska vi vara där. Inte en chans att vi missar en match. Inte frivilligt i alla fall. Men brassestolarna och termosen är nerpackade så emellan matcherna blir det lite solning på parkeringen. Och sen ikväll när vi kommer hem så är den här helgen slut och vi har kört på i 190 och jag hade behövt vila en dag. Hmm, det får bli nästa helg.


Ha en härlig söndag i solen!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards