petrasperspektiv

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av petrasperspektiv - 18 augusti 2012 08:05

Kvart i åtta vaknade jag av mig själv. Underbart. Jag var nog lite trött efter veckan som gått. Det är lika överumplande varje år att kicka igång och fatta allt som måste göras och vilket tempo som måste hållas.

Som avslutning på jobbeveckan blev P och jag bjudna på fantastiskt god mat och dryck hos E. Vi satt ute på altanen och skrattade och pratade och hade det riktigt gott.

Dottern är på dansutbildning med Danskompaniet och rapporterar med jämna mellanrum om hur kul men svettigt det är;)

Idag blir det först fika och sen blir det bröllop. Det var ju ett tag sen så det ska bli kul! Jag måste bara iväg och köpa en present innan och jag har inte en blekaste aning om vad jag ska köpa. Har någon något bra förslag så tas det tacksamt emot.

Imorgon blir det hockey för hela slanten. Då spelar Blekingelaget mot både Skåne och Bohuslän i Tyringe och det vill man ju INTE missa:)



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards