petrasperspektiv

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av petrasperspektiv - 9 augusti 2012 19:13

Dagen har innehållit en massa gott och blandat. Först var det ett par möten. Roliga och lärorika möten! Sedan var det mat och prat. Efter det ett försök att arbeta med kalendariet men det gick inget vidare för våra telefoner ringde hela tiden. Var det inte den ena som pratade så var det den andra. Hopplöst. Jaja, varför stressa? Det kommer ju en dag imorgon också och vi hinner förmodligen det vi ska då. Hoppas jag...


Efter jobbet for jag hem, svor en ramsa över skokaoset i hallen och bestämde mig för att köra iväg och köpa en skohylla. Så blev det. Nu ska den bara monteras. Men allvarligt talat kan ju inte det ta många minuter. Jag är ju superdupervan efter renoveringen;-)


Jag hann så klart inom second hand-affären i Bromölla också och där gjordes det fynd! I alla affärer jag varit i de senaste veckorna har jag letat efter ett glas i exakt rätt turkos nyans för att ha som tandborstglas. Och trots att jag har varit i ett stort antal affärer har jag alltså inte hittat det rätta. Förrän idag. Kalasbra! Dessutom hittade jag två coola retrodukar att ha i köket. Jag älskar second hand!


Nu ska jag prata med dottern som precis kom hem efter en Malmö-sväng. Hon har köpt en helläcker cykel från 30-talet. Där snackar vi kult:-)


Och så ska jag ringa hem sonen så han kan packa inför helgens äventyr, läger med Blekinge-laget. I helgen gäller det om jag har förstått rätt. Usch, vad jobbigt.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards