petrasperspektiv

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av petrasperspektiv - 5 augusti 2012 10:23

Sista semesterdagen är här och det är ju blandade känslor som kommer med det. Jobbigt är att stiga upp tidigt varje dag och att återigen axla allt ansvar. Semester är ju så härligt bekymmersfritt. Roligt är att vi fått en ny kollega som jag vet kommer att bli toppen att jobba med! Roligt är också att träffa alla elever och all personal. Tidigare år har jag tyckt att det skulle bli skönt med lite ordning och reda och struktur. Det tycker jag inte i år. Jag hade gärna fortsatt lite ostrukturerat ett tag till. Någonting har hänt med mig. Något har förändrats. Bra. Förändringar och utveckling är bra och om jag kan släppa lite av mitt strukturbehov så är det riktigt bra. Jag har för mycket sånt;-)
En sak lovar jag mig själv idag. Det är att inte låta sommaren vara slut bara för att jag börjar jobba. Så är det nämligen varje år och det är riktigt tråkigt.
Nu snart är det dags för 18 hål golf med P, M, J, K och maken. Riktigt skoj! Och tre vädersajter lovar uppehåll så det vore ytterst märkligt om det kom något regn. Bra det:-)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards