petrasperspektiv

Alla inlägg den 31 december 2012

Av petrasperspektiv - 31 december 2012 13:42

Årets sista dag är här och det är fest ikväll. Här hemma. Tillsammans med goda vännerna vi firat midsommar och nyår med de senaste hundra åren;). J ringde imorse och berättade att hon fått maginfluensa så hon och K kommer inte. Så tradigt! Hoppas bara hon inte behöver tillbringa hela nyårsafton på toa.

Desserten och salladen är klara. Huset är städat. Bordet är dukat. Raketerna inhandlade. Så nu tittar vi på Junior-VM. Sverige leder:)

Jaha, ska man avge något nyårslöfte? Jag skulle ju kunna lova att gå ner ett antal kilo, sluta äta godis och träna mer. Men det lär ju gå om det brukar, åt skogen. Så jag tror jag ger mig på en ny grej, att vara lite snäll mot mig själv. Att inte ha så höga krav på mig själv, hela tiden, att motionera för att det är skönt, inte för att jag ska, att försöka gilla mig själv även om jag inte blir smal som i mina glansdagar;). Vad tror ni om det?

Ha en riktigt bra nyårsafton hur ni än väljer att fira den! Vi ses och hörs nästa år!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards