petrasperspektiv

Alla inlägg den 1 december 2012

Av petrasperspektiv - 1 december 2012 21:40

...snart i Hässleholm där U är hygglig nog att hämta oss så vi slipper byta tåg utan istället kan sätta oss i en varm och go bil.

Vi, jag, dottern, M och J har varit i Stockholm. Där har vi besökt julmarknaden i gamla stan, ätit och fikat på Kaffekoppen, sett Dirty Dancing, bott på ett helmysigt vandrarhem i gamla stan, shoppat till fötterna värkte och så har vi haft kul tillsammans. Som alltid!

Nu sitter vi alltså på X2000 och jag mår bra. Jag mår alltså INTE illa. Trots att jag åker baklänges och har läst nästan hela resan hem. Länge leve åkbanden man sätter runt handlederna!

Vi har shoppat massor och en del julklappar är minsann klara. Gött:)

När vi kommer hem vill jag höra allt om sonens match som jag missade idag. Det verkar ha varit en nagelbitare. Synd jag missade den men man kan ju inte vara överallt.

Imorgon är det julmarknad och fika med goa vännerna! Sicken helg:)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards