petrasperspektiv

Alla inlägg den 25 december 2012

Av petrasperspektiv - 25 december 2012 20:16

Nu kryper jag upp i soffan och stannar här på obestämd tid. Jag vet inte när jag tänker lämna den. Kanske ikväll för att gå upp och lägga mig i sängen. Kanske imorgon bitti när jag ska äta frukost. Kanske ännu senare än det. Det som får bestämma tidpunkten är min kropp och min själ. Nu är jag trött rakt igenom hela mig och nu ska jag vila.


Julafton löpte på i ett gott och makligt tempo också. Vi åt och drack gott, spelade spel, delade ut och öppnade julklappar, tittade på tv och umgicks. Riktigt skönt!


Idag har vi varit hos mamma och firat lite jul med broren och familjen. Mycket trevligt det också. Lite kortspel och lite gott soffhäng blev det där också. Alldeles för mycket choklad har slunkit in genom munnen även idag. Suck. Tur jag i alla fall crosstrainade i förmiddags.


Nu är det Så mycket bättre. Perfekt program att vila ögonen på denna juldagskväll.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards