petrasperspektiv

Alla inlägg den 24 december 2012

Av petrasperspektiv - 24 december 2012 09:43

Önskar jag alla! Definitionen av vad som är en riktigt god jul får dock var och en bestämma själv. En del älskar att ha stoj och stim och massor med folk runt sig medan andra gillar lugn och ro och väldigt lite folk runt sig. Det ena är inte mer rätt än det andra så länge man mår bra av det.


För det är det som är viktigt; att må bra. Att känna att man landar och hinner andas när man är ledig och ska fira jul. Jag tror vi kommer att få en riktigt härlig jul här hemma, trots att maken jobbar. Min mamma och mina svärföräldrar kommer hit och vi ska äta sånt vi aldrig brukar äta för att vi är för mätta efter julbordet som gröt, mandelmusslor, nötter, clementiner och choklad så klart:). Julbordet klarade vi av igår så idag blir det annan mat. Julklapparna är däremot inget vi ändrar på. Inte mer än att jag verkligen ansträngt mig för att hålla det på en vettig nivå. Jag älskar att ge bort julklappar! Jag är lite sugen på att gå ner till stan snart och kanske köpa något litet till;)


Så, från mig till er: en riktigt God Jul! Och lova att bara göra saker du vill göra motar bort alla måsten till andra sidan julhelgen! Kram på er!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards